مژده  ! مژده !

تعداد ۴۰ نفر از همکارانی که مدارس آنها در طرح کیفیت بخشی به شورای آموزگارن شرکت فعال داشتند

جهت دریافت تقدیر نامه ازسوی ریاست سازمان آموزش وپرورش انتخاب شده اند که اسامی آنها در هفته آینده  در وبلاگ اعلام می گردد.

مدارسی که تاکنون دراین طرح شرکت نکرده اند

جهت جلوگیری از ضایع شدن حقوق همکاران

از هم اکنون در این طرح شرکت نمایند .

لازم به ذکر است تا کنون ۶۰آموزشگاه در این طرح شرکت نموده اند .

ارسال  CD صورت جلسات از امتیاز ویژه برخوردار است

 



تاريخ : چهارشنبه سی ام بهمن 1387 | 15:11 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

تعریف دانش آموز دیر آموز:

یادگیرنده ای است که مطالب را کند تر یا آهسته تر از متوسط همسالان طبیعی خود فرا می گیرد . چنین کودکی دارای قوای هوشی طبیعی است  که به هر دلیلی مطالب را کند تر از آنچه مناسب سن اوست یاد می گیرد .

عقب مانده ذهنی ؛ یا کم توان ذهنی :

با توجه به علت شناسی های مختلف ، دارای تفاوت قابل ملاحظه ای در عملکرد های هوشی بر اساس آزمون های مورد استفاده در طرح سنجش بدو ورود به مدرسه در مقایسه با همسالان خود است به شرطی که در حداقل 2مورد از رفتار های سازشی مشکل داشته باشد .

عواقب جداسازی:

1-      روند جداسازی را ترغیب می کند .

2-      نطام ارزشی حاکم بر جامعه در مورد افراد کم توان  زیر سؤال می رود.

3-      احساس عدم کفایت وبی لیاقتی واُفت یا از بین رفتن انگیزه ونااُمیدی .

 نتیجه :  ایجاد حلقه معیوب :                                                  محدودیت تحصیلی

                                                                      جایگزینی                        کاهش انگیزه  

4-      محروم ساختن سایر دانش آموزان از تجربه برخورد مثبت وسازنده وکاهش حد تحمل آنها.

5-      چون سطح محتوای آموزشی برای اینها بسیار آسان وپایین است باعث کسالت وبی علاقگی می شود.

  تعاریف هوش :

1-      توانایی یاد گیری واکتسابی دانش وبه کاربستن این دانش برای حل مسائل مختلف .

2-      توانایی سازگاری با محیط (پیاژه)

3-      شایستگی فرد در تفکر صحیح در رفتار مناسب ومنطقی در سازش با محیط   (دیوید وکسلر )

4-      نتیجه پاسخ به آزمون های هوشی (آلفرد بینه)

5-      توانایی یادگیری وسود بردن از تجربه – اکتساب دانش – استدلال – کنار آمدن با تغییر و داشتن انگیزه برای آنچه لازم است انجام دهد.(سترنبرگ

 نتایج تحقیقات کلمن :

30% از موفّقیت های خود را مدیون هوش است .

178 فاکتور در موفقیت تحصیلی مؤثر است که فقط 1 فاکتور آن هوش است .

 در مغز هر انسان 10 به توان 7 میلیارد سلّول وجود دارد ، که در هر سلّول  10 به توان 13 عدد اطّلاعات جا می گیرد .

 سن عقلی :

سن عقلی هر دانش آموز عادی با سن تقویمی او برابر است یعنی به ازای هر  1 سال سن تقویمی  یک سال نیز به سن عقلی آنها افزوده می شود . امّا سن عقلی دانش آموزان دیر آموز  سن تقویمی (شناسنامه ای ) آنها می باشد . وبه عبارتی به ازای هر سال سن تقویمی تنها 10 ماه به سن عقلی آنها افزوده می شود .

با توجه به این نکته یک دانش آموز 6ساله دیر آموز از نظرسن عقلی تنها 5 سال دارد !

آیا دانش آموز 5ساله را برای پایه اوّل ثبت نام می کنند .!!!! ابداً !!!

 مهارتهای انطباقی (سازشی):

1-      برقراری ارتباط : درک و استفاده از زبان گفتاری

2-      - خود یاری: خوردن – پوشیدن – دستشویی رفتن

3-      زندگی در خانه : خانه داری – مراقبت از لباس ها – آشپزی

4-       مهارتهای اجتماعی : قابلیّتهای شروع و پایان دادن به تعاملات بین فردی – درک حالات وعواطف در حین برقراری ارتباط اجتماعی – درک حالات و عواطف در حین برقراری ارتباط اجتماعی

5-      استفاده از امکانات جامعه

6-       اداره کردن خود : قابلیت انتخاب کردن – برنامه ریزی – ابتکار عمل – حلّ مسئله و قاطعیّت

7-      بهداشت وایمنی : احتیاط کردن – تشخیص مشکلات سلامتی و محافظت از خود .

8-      تحصیلات کاربردی : خواندن ونوشتن و ریاضی .

که این تنها حیطه ای است که در گروه  دانش آموزان نیز دچار اختلال می شود

9-      اوقات فراغت : شرکت در فعالیّتهای تفریحی جامعه – مسئولیّت در انجام این فعّالیّتها

10-  حفظ اشتغال : تمام  وقت یا پاره وقت .

عقب ماندگی ذهنی قبل از 18 سالگی مشخص می شود.

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: دانش آموزان دیر آموز

تاريخ : پنجشنبه بیست و چهارم بهمن 1387 | 21:48 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

لیست آموزشگاه هایی که پرونده پرسنلی آموزگاران را هنوز تکمیل نکرده اند .

ردیف

نام آموزشگاه

نام مدیر

ردیف

نام آموزشگاه

نام مدیر

1

 

 

6

اژه ای دولاب

فریبا افشاری

2

مودت 1

محمد عباسی

7

پانزده خرداد

نجیمه واعظی نیا

3

پاکنژاد 1

رضوان فلک

8

 

 

4

آیت اله سعیدی

فرحناز پرواس

9

 

 

5

میرزاکوچک خان

رمضان شیاسی

10

کریمی بهاران

فخری حسینی

 

لازم است  مدیران محترم هرچه سریعتر نسبت به تکمیل پرونده پرسنلی همکاران اقدام فرمایند .



تاريخ : دوشنبه بیست و یکم بهمن 1387 | 11:14 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |
با سلام وصلوات بر محمّد وآل محمد (ص)

با احترام به اطلاع مدیران محترم می رساند هرچه زودتر آدرس ایمیل خودرا به آموزش ارسال نمایید.

در ضمن به اطّلاع می رساند هم اکنون تعداد ۳۷ آموزشگاه مکاتبات خود با آموزش را  از طریق پست الکترونیکی انجام می دهند

لازم به ذکر است برای انجام مکاتبات از این طریق لازم نیست که حتماً  سیستم  در آموزشگاه باشد

از سیستم موجود در مدارس همجوار ،منزل مدیر ، همکاران و ..... استفاده نمایید .



تاريخ : دوشنبه بیست و یکم بهمن 1387 | 8:57 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

1- درباره پیشینه وتاریخچه آموزش قرآن در آموزش وپرورش توضیحاتی را مرقوم نمایید.

2-منضور از برنامه ریزی ذرسی چیست ؟ویک برنامه درسی دارای چه ارکانی است؟

3-مفهوم "رویکرد "را بیان کنید وبفرمایید که ورویکرد برنامه جدید آموزش قرآن چیست ؟

4- چه اصولی بر برنامه درسی آموزش قرآن حاکم است؟

5- چه اصراری بر تریس قرآن توسط معلّم کلاس هست ؟

6- از چه رسم الخطی برای آموزش قرآن در کتاب هایث درسی استفاده شده است ؟

7- چرا اموزش قرآن را از کلاس اول دبستان شروع می کنند ؟

8- لطفاٌ بفرمایید منظور شما از جامعیّت آموزش قرآن چیست ؟

9-روخوانی قرآن یعنی چه وچه تفاوتی با روان خوانی قرآن دارد ؟

10 در روان خوانی قرآن چه مهارتی به دست می آید ؟

11- در بخش قرائت قرآن به چه مهارتی توجه شده است ؟

12- نقش معلّم در آموزش قرائت چیست ؟

13-چرا معلّم در آموزش روخوانی ویا بخش قرائت نباید خودش بخواند؟

14- هدف از اموزش پیام قران چیست ؟

15- آیا حفظ پیامها توسط بچه ها لازم است ؟

16- یک سری لغات قرآنی در قمت پیامهای قرآنی آمده ، که از پایه دوم ابتدایی شروع شده فهدف ودلیل ان چیست ؟

17 آیا بهتر نبود که داستانها قرانی در کتابهای دیگر مثل تاریخ ودینی می آمد ودر این کتاب فقط به اموزش قرائت بسنده می شد؟

18- چه سایلی را برای آموزش قرآن دوره ابتدایی ضروری و واجب است؟

19- در کلاسهایی که چند پایه هستند چگونه از نوار استفاده می شود؟

20- چه کسی باید لوحه را برای معلّم تهیّه کند ،خودش ،مدیریا اداره؟

21- در برنامه درسی جدید اموزش روخوانی با چه روشی تدریس می شود؟

22- ایا در کلاس اوّل ابتدایی قواعد روخوانی امده است ؟کدامند؟

23- آیا بچّه های کلاس اوبل دبستان باید سوره ها را حفظ کنند؟ کدام سورها را ؟

24- روش اشاره در آموزش روخوانی قرآن در دوره ابتدایی به چه معناست ؟

25- هدف از آوردن شعر در کلاس اوّل دبستان چه بوده است؟

26-آیا حفظ اشعار کتاب اول دبستان توسط کودک الزامی است؟

27- آیا بچه ها به خواندن اشعار علاقه نشان می دهند؟

28- شیوه ومراحل رفع اشکال در قرائت قرآن دانش آموزان به چه شکلی است؟

29- شیوه رفع اشکال در روخوانی دانش آموزان به چه شیوه ای است؟

30- آیا باید با لحن عربی آموزش بدهیم وبچه ها با لحن عربی بخوانند؟

31- روش آموزش سوره های کوچک قران چه مراحلی دارد؟

32- معلّمان ابتدایی در زمینه ارزشیابی درس قرآن چه وضیفه ای دارند؟

33- آموزش توصیفی به چه شکل در کارنامه دانش آموزان منعکس می شود؟

34 اگر دانش آموزی سؤال تجویدی داشت چگونه پاسخ دهیم؟                            

35- ایا بهتر نیست تمام متن کتاب در نوار بیاید یعنی عبارات را هم در نوار بگنجانیم؟

36- آیا از بخش انس با قرآن در خانه ارزشیابی می شود ؟چرا؟

37- چرا در پایه چهارم ،لوحه ها به جای پرداختن به سوره به قواعد پرداخته اند؟

38- هدف از بخش کار در کلاس در دوره ابتدایی چیست ؟

39- آیا در کلاس چهارم می توانیم از قران کامل استفاده کنیم ؟

40- چرا در کلاس چهارم تمامی آیات درس ترجمه شده است ؟

41- آیا در کلاس چهارم ترجمه ها  از بچه ها پرسیده می شود؟

42- در کلاس پنجم در پایان هر درس تصویری از یک  صفحه از قرآن کامل آمده ، هدف از این کار چیست؟

43- آیا در ارزشیابی پایان از صفحات قرآن کامل آزمون به عمل می آید؟

44-  آیا علائم وقف را به صورت کامل آموزش دهیم یا در حد همان 3سه علامت موجود در کتاب درسی ؟

45- در جلسه چهارم هر درس کلاس پنجم تصویری از دانش آموزان آمده که در آن دانش آموزان از قرآن کامل استفاده می کنید . در این مورد توضیح دهید .

  46  - آیا بچه ها باید لغات آخر کتاب های قرآن درسی را حفظ کنند؟




موضوعات مرتبط: آموزش قرآن در دوره ابتدایی

تاريخ : دوشنبه چهاردهم بهمن 1387 | 21:48 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

20 دلیل محكم و منطقي برای اینکه به مرد بودن خود افتخار کنید :

1. نام خانوادگی بچه هايتان تابع نام خانوادگي شما است.

2. مدت زمان مکالمه ی تلفنی شما حد اکثر 30 ثانیه است.

3. برای یک مسافرت یک هفته ای تنها یک ساک کوچک دستی نیاز دارید.

4. درب تمام شیشه های مربا و ترشی را خودتان باز می کنید.

5. دوستان شما توجهی به کاهش یا افزایش وزن شما ندارند.

6. جنسیت شما در موقع استخدام مطرح نیست.

7. لازم نیست کیفی پر از وسایل بی استفاده را همه جا به دنبالتان بکشید.

8. ظرف مدت 10دقیقه میتوانید حمام کنید و برای رفتن به مهمانی آماده شوید.

9. همکارانتان نمی توانند اشك شما را در بیاورند.

10. اگر در 34 سالگی هنوز مجرد هستيد احدي به شما ایراد نمی گیرد.

11. رنگ اجزای صورت شما در هر صورت طبیعی است.

12. با یک دسته گل می توانید بسیاری از مشكلات احتمالی را حل کنید.

13. وقتی مهمان به خانه ی شما می آید لازم نیست اتاق را مرتب کنید.

14. بدون هدیه هم میتوانید به دیدن تمام دوستان و آشنایان بروید.

15. می توانید آرزوی هر پست و مقامی را داشته باشید.

16. حداقل 20 راه برای باز کردن در هر بطری نوشابه ی داخلی یا خارجی بلد هستید.

17. ضرورتی ندارد روز تولد دوستانتان را به خاطر داشته باشید.

18. در تقسيم ارث سهم بيشتري مي بريد.

19. احتمال مدير شدنتان زياد است.

20. مي توانيد چند زن داشته باشيد.(احتياط! معلوم نيست خوشبخت شويد)


20 دلیل محكم و منطقي برای اینکه به زن بودن خود افتخار کنید :

1. نام هر گل زيبايي كه در طبيعت است را روي شما مي گذارند.

2. به راحتي و با اعتماد به نفس هر وقت كه لازم بود گريه مي كنيد و غم و غصه هايتان را در دل جمع نمي كنيد تا سكته كنيد.

3. آن قدر حرف براي گفتن داريد كه هرگز كم نمي آوريد.

4. عشق و هنر ابداع شماست.

5. زيبايي مخصوص شماست.

6. هميشه جوانتر از سنتان هستيد و هيچكس نمي داند شما چند ساله ايد.

7. بهشت زير پاي شماست.

8. هميشه تميز و نظيف هستيد.

9. هميشه مقداري پول براي روز مبادا داريد كه جز خودتان هيچ كس از جاي آن خبر ندارد.

10. مجبور نيستيد خانه به خانه برويد و خواستگاري كنيد مثل خانم ها در خانه مي نشينيد تا ديگران با كلي منت و خواهش و التماس و گل و هديه به خواستگاري شما بيايند.

11. در همه جا حق تقدم با شماست.

12. هرگز از فرط خشم نعره نمي كشيد و كبود نمي شويد و خون به پا نمي كنيد.

13. ضعيف كش نيستيد و دق و دلي رئيس اداره تان را در خانه خالي نمي كنيد.

14. نصف بيشتر از صندلي هاي دانشگاه را شما تصاحب كرده ايد.

15. به‌ جزئيات‌ زندگي‌ و رفتاري‌ با دقت‌ نگاه‌ مي‌كنيد و آنها را در حافظه‌ خود جاي‌ مي‌دهيد.

16. درصد كاركنان زن نسبت به كل كاركنان در حال افزايش مستمر است.

17. ميانگين عمرتان بيشتر از آقايان است.

18. موفقيت مردان مرهون زحمات شما است.

19. مردان از دامن شما به معراج مي روند.

20. حرف آخر را هميشه شما مي زنيد.
 


موضوعات مرتبط: تازه ها

تاريخ : دوشنبه چهاردهم بهمن 1387 | 20:31 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

قابل توجه مدارس مجری طرح توصیفی :

لازم است هرچه سریعتر نقطه نظرات همکاران مجری

طرح توصیفی را به صورت جداگانه از طریق ایمیل

وحداکثر تا تاریخ 30/11/87به آموزش ابتدایی ارسال نمایند .

 

آدرس ایمیل در وبلاگ موجود می باشد


موضوعات مرتبط: بخشنامه

تاريخ : دوشنبه چهاردهم بهمن 1387 | 15:45 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

مژده مژده !!!!!

به مناسبت ایّام اللّه دهه فجر وجهت قدر دانی از مدارسی  که در طرح مدارس موّفق شرکت نموده اند .

کلیّه کادر این آموزشگاه ها  که از طرف مدیر آموزشگاه معرفی شوند پیشاپیش از طرف ریاست محترم اداره مورد  تقدیرو تشکر قرار می گیرند !

لازم است مدیران محترم لیست همکاران را درجدول ذیل تکمیل وتا تاریخ ۱۸/۱۱/۸۷ به کارشناسی آموزش تحویل دهند .

 برای مشاهده جدول روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه دوازدهم بهمن 1387 | 22:56 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

 

آدرس وبلاگ آموزش ابتدایی منطقه جی : 

http://www.educationjey.blogfa.com

 

آدرس ایمیل آموزش ابتدایی منطقه جی : 

education_jey@ yahoo.com                  



تاريخ : شنبه دوازدهم بهمن 1387 | 9:0 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

با سلام وصلوات بر محمد و آل محمد(ص) وخاندان مطهرش

با احترام به اطلاع مدیران محترم آموزشگاه ها می رساند کارشناسی آموزش ابتدایی باعنایت ریاست محترم اداره اقدام به برگزاری اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس نموده است لذا لازم است مدیران محترم آمادگی خود را جهت شرکت در این اردو به کارشناسی آموزش ابتدایی اعلام نمایید .

                  زمان حرکت : عصر روز دوشنبه ۲۱/۱۱/۸۷

                  زمان برگشت ۲۶/۱۱/۸۷

نحوه دریافت هزینه : مبلغ ۳۰۰۰۰۰ریال (سی هزارتومان) در سه قسط ۱۰۰۰۰۰هزار ریالی (ده هزار تومان) در ماه های اردیبهشت ُخرداد وتیر از حقوق همکاران کسر و بقیه هزینه  را اداره متعهد شده است .

 



تاريخ : پنجشنبه دهم بهمن 1387 | 11:55 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

موضوعات مرتبط: عکس

تاريخ : دوشنبه هفتم بهمن 1387 | 14:42 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

موضوعات مرتبط: عکس

تاريخ : دوشنبه هفتم بهمن 1387 | 12:53 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

موضوعات مرتبط: عکس

تاريخ : دوشنبه هفتم بهمن 1387 | 12:17 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |
10 خواسته جهانى زنان از همسرانشان !

این دستورات مختص به زوج خاصی نیست، اینها تنها ده چیزی است كه تعداد بسیار زیادی از همسران از شوهرانشان می‌خواهند. توجه كنید اینها خواسته‌های آنهاست نه نیاز روحی شان. از لحاظ فردی هركسی مسئول نیاز‌های عاطفی خویش است و باید آنها را پر كند. ما معتقدیم 4 نیاز روحی اساسی وجود دارد :
نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن، نیاز به تعلق داشتن، نیاز به داشتن تصور ذهنی خوب از خود، و نیاز به آزادى. و اما خواسته‌های همسرتان از شما :

1- هر روز به او بگویید كه دوستش دارید :
هر كسی دوست دارد تایید شود و بداند كه اطرافیانش او را دوست دارند. بهترین راه برای تایید همسرتان (كه برایش بسیار مهم است) این است كه خیلی ساده هر روز به او بگویید دوستش دارید. گاهی دستانش را بفشارید و این جمله را زمانی كه شما را بدرقه میكند بگویید.

2- درك كردن و بخشش داشتن :

روزهایی هست كه همسرتان اشتباهاتی انجام دهد و یا كمتر به شما رسیدگی كند. همیشه به خاطر داشته باشید كه هیچ كس كامل نیست. در این مواقع خواسته همسرتان این است كه او را درك كنید و او خود را سزاوار بخشش شما می‌داند. بدانید كه هیچ رابطه ای بدون بخشش دوام ندارد.

3- گفتگو كنید :

نگذارید كار به جایی برسد كه هیچ حرفی با همسرتان نداشته باشید درباره بچه‌ها كارتان و حتی آب و هوا با هم صحبت كنید. چرا كه گفتگو نكردن اولین جرقه‌های یك رابطه سرد است.

4- زمانی برای همسر و فرزندانتان اختصاص دهید :

این زمان به دست شما محقق می‌شود و باید كیفیت با هم بودن را بالا ببرید یعنی تمام طرح‌ها و برنامه‌های آن روز را به میل آنها هماهنگ كنید. فقط خالی كردن برنامه روزانه برای با هم بودن كافی نیست بلكه باید برای این زمان برنامه ریزی كنید و به خود ثابت كنید كه برای عزیزترین‌های زندگی تان عشق و احترام قائلید.

5- بیشتر بگویید بله به جای نه :

عادت به منفی نگری و مخالفت شما را از عزیزانتان دور میكند. سعی كنید در برابر بعضی خواسته‌ها نه نگویید. با گفتن همین كلمه ساده بله همسرتان را متعجب و خوشحال كنید.

6- خوب گوش دهید :

همسرتان را با این مهارت میتوانید عاشق تر كنید. همسر شما فقط گوش‌های شما را برای شنیدن نمیخواهد بلكه باید با قلبتان به او گوش دهید و او را بفهمید.

7- دلبستگی و مهربانی :

چقدر در طول روز به همسرتان میگویید لطفا یا متشكرم یا اورا میبوسید؟ متاسفانه بعضی از زوجین فراموش میكنند با هم مهربان باشند و این كلید موفقیت را در زندگی از دست میدهند.

8- بعضی از وظایف خانه و كودك را با هم تقسیم كنید :

یكی از مهمترین دعواهای زناشویی بر سر همین مساله جزئی است. خرده كاری‌های خانه و بچه‌ها تنها مسائل همسرتان نیستند چه خوب است كمی غرور و سابقه خانودگی خود را كنار بگذارید و با این كار زندگی شیرین تری داشته باشید. شاید اوایل سخت باشد اما خودتان كم كم معجزه اندك كمك به همسر را خواهید دید.

9- اوغات فراغت و برنامه ریزی :

اگر همسر شما شاغل است ساعات بیكاری او و اگر همسرتان شاغل نیست خود به او مرخصی دهید. این روزها بگذارید او آزاد باشد و نگران بچه‌ها، شما، خانه و ... نباشد. بگذارید در این اوغات فراغت به خود و خواسته‌های شخصی اش برسد.

10- به او سفارش كنید و خود نیز مراقب سلامت روحی و جسمی خودتان باشید :

بسیاری از مردان مراقب سلامتی خود نیستند و این برای همسرانشان مشكل بوجود می‌آورد و این افراد به سلامتی طرف مقابل هم اهمیت نمی دهند ولی به خاطر داشته باشد همسرتان نمیتواند مدام دنبال شما باشد. چرا كه او عشق شما و همسر شماست نه مادرتان و خود نیاز به توجه دارد، پس به سلامتی خود و او بیشتر اهمیت دهید.
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


موضوعات مرتبط: تازه ها

تاريخ : دوشنبه هفتم بهمن 1387 | 11:9 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

موضوعات مرتبط: تازه ها

تاريخ : یکشنبه ششم بهمن 1387 | 11:52 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

به کارشناسی آموزش ابتدایی :

از دبستان  :..................

با احترام عطف به نامه شماره ..................... میانگین نمرات نوبت اول در جدول ذیل درج وجهت اقدامات بعدی حضورتان ارسال می گردد.

ردیف

درس

پایه اوّل

پایه دوّم

پایه سوم

پایه چهارم

پایه پنجم

1

قرآن

 

 

 

 

 

2

هدیه های آسمان

 

 

 

 

 

3

املا

 

 

 

 

 

4

قرائت فارسی

 

 

 

 

 

5

انشا

 

 

 

 

 

6

تعلیمات اجتماعی

 

 

 

 

 

7

تاریخ ومدنی

 

 

 

 

 

8

جغرافی

 

 

 

 

 

9

ریاضیّات

 

 

 

 

 

10

علوم

 

 

 

 

 

11

هنر

 

 

 

 

 

12

ورزش

 

 

 

 

 

 

                                                   مهر وامضا مدیر آموزشگاه

 


موضوعات مرتبط: بخشنامه

تاريخ : یکشنبه ششم بهمن 1387 | 10:49 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

بسمه تعالي

وزارت آموزش وژرورش جمهوری اسلامی ایران                        شماره :...............

سازمان آموزش وپرورش استان اصفهان                                    تاریخ : ...............

اداره آموزش وپرورش منطقه جی                                            پیوست : .............. 

      به: آموزشگاه ابتدایی                        

بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است؛آنگاه نیکی به پدر و مادر؛ آنگاه جنگ در راه خدا.

                                                                                                                                     پیامبر اکرم (ص)

 

به: مراکز پیش دبستانی ضمیمه و مستقل دولتی

موضوع: کلاسهای بازآموزی ویژه ی مربیان پیش دبستانی

 

 

با حمد خدا و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

 

پس از سلام و احترام؛ به استناد بخشنامه شماره 97252/210-2/11/87 سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان نظر به اهمیت و لزوم بازآموزی و ارتقاء دانش حرفه ای مربیان پیش از دبستان و ایجاد هماهنگی لازم در محتوای آموزشی این دوره به استحضار می رساند جلسه بازآموزی و توجیهی مربیان پیش از دبستان مدارس دولتی که از طرف آن سازمان برگزار می شود به شرح ذیل می باشد. مقتضی است مدبر محترم نسبت به اطلاع رسانی و شرکت به موقع مربی آن واحد آموزشی اقدام لازم را مبذول فرماید.

روز

تاریخ

شرکت کنندگان

ساعت

مکان

چهارشنبه

9/11/87

مربیان نوبت بعدازظهر

مربیان نوبت صبح

8 تا 11:30 صبح

13:30 تا 16:30 بعدازظهر

بلوار هشت بهشت ـ روبروی سازمان آموزش و پرورش ـ تالار ادب

 

تذکر: شرکت و حضور به موقع کلیه مربیان محترم در جلسه الزامی است.

 

                                                                                      محسن محمد دخت

                                                                   رییس اداره آموزش و پرورش منطقه جی

رونوشت:

       دفتر ریاست/ معاون پرورشی و تربیت بدنی/ کارشناسی آموزش پیش دبستانی و ابتدایی  


موضوعات مرتبط: پیش دبستانی

تاريخ : شنبه پنجم بهمن 1387 | 11:9 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

باسمه تعالی

با احترام به اطّلاع مدیران آموزشگاه ها می رساند تعدادی کتاب راهبرد های آموزشی

جهت استفاده آموزگاران پایه های مختلف تهیّه شده است . که لازم است میران محترم

 به ازائ هر جلد مبلغ 5000ريال به حساب 750قرض الحسنه اداره واریز وکتاب را

دریافت ودر اختیار همکاران قراردهند.


موضوعات مرتبط: بخشنامه

تاريخ : شنبه پنجم بهمن 1387 | 10:44 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |

ردیف

آموزشگاه میزبان

تاریخ

روز

ساعت

.آدرس

1

ربانی

6/11/87

یکشنیه

30/11- 30/9

انتهای خیابان شریعتی – تلفن 218090

2

اسدی

11/12/87

یکشنیه

30/11- 30/9

جنب شهرداری خوراسگان – تلفن5246382

3

سلمان

30/1/88

یکشنیه

30/11-30/9

جنب اداره – تلفن 5210780

4

نرجس

20/2/88

یکشنیه

30/11- 30/9

جنب پارکینگ اداره – تلفن 5210987

 



تاريخ : شنبه پنجم بهمن 1387 | 9:34 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |
قابل توجه مدیران محترم  :

با توجه به نگرانی ها ابراز شده ازسوی مدیر آموزگاران و مدیرانی که فاقد معاون می باشند در خصوص اجرای طرح مدیر دانا مدرسه توانا لازم به ذکر است برای رعایت عدالت وجبران این کمبودها نمرات کسب شده در این طرح از سوی چنین مدارسی در یک ضریب خاصی ضرب ، سپس  رتبه بندی مدارس انجام می گیرد .



تاريخ : پنجشنبه سوم بهمن 1387 | 12:12 | نویسنده : کارشناسی آموزش ابتدایی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.